Nivelpuodin käyttöehdot
Käyttöehdot
Tietoa meistä
Nivelpuoti on Suomen Nivelyhdistys ry:n verkkokauppa, jossa myydään tuotteita jäsenille, yksityishenkilöille, yhteisöille ja yrityksille.
Nivelpuoti-verkkokaupan toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin. Siltä osin kuin kauppaehtoja ei ole tässä määritelty, noudatetaan kaupan yleisiä sopimusehtoja tavarahankinnoissa (JYSE 2009). Suomen Nivelyhdistys ry varaa oikeuden hyväksyä kaikki Nivelpuoti-verkkokaupan laskutusasiakkaat ennen toimitusta.
Tilauksia toimitetaan vain Suomeen. Halutessasi tilata tuotteita muihin maihin ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
Maksuehdot
Lasku
Toimituksen jälkeen saat 14 vrk maksuaikaa. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään maksumuistutuslisä 5 € sekä korko alkuperäiselle laskun summalle.
Toimitusehdot
Nivelpuoti on Suomen Nivelyhdistys ry:n verkkokauppa, jossa myydään tuotteita niin jäsenille, yksityishenkilöille kuin yhteisöille ja yrityksille.
Nivelpuoti-verkkokaupan toimitusehtoja sovelletaan kaikkiin tilauksiin. Siltä osin kuin kauppaehtoja ei ole tässä määritelty, noudatetaan kaupan yleisiä sopimusehtoja tavarahankinnoissa (JYSE 2009). Suomen Nivelyhdistys varaa oikeuden hyväksyä kaikki Nivelpuoti-verkkokaupan asiakkaat ennen toimitusta.
Tilauksia toimitetaan vain Suomeen. Halutessasi tilata tuotteita muihin maihin, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
Toimitustavat
Toimitamme tuotteet postitse.Yli 50 euron toimitukset saatetaan toimittaa postiennakolla. Osassa tuotteista hintaan lisätään postituskulut, jotka on mainittu tuotteen kohdalla. Posti lähettää saapumisilmoituksen paketista, joka on noudettavissa postitoimipaikasta tai pakettiautomaatista. Jos tilaus on pieni, toimitetaan tilaus sinulle kirjelähetyksenä suoraan postilaatikkoosi. Lähetyksiin sovelletaan Itella Oyj:n toimitus- ja tuote-ehtoja.
Tuotteiden toimitusaika on noin 4 viikkoa. Arkipyhät ja lomakaudet voivat vaikuttaa toimitusaikoihin.
Hinnat
Verkkokaupassa olevat hinnat ovat voimassa vain verkkokaupan kautta tehdyille tilauksille. Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja Suomen Nivelyhdistys ry pidättää oikeuden hinnan muutoksiin.
Maksutavat: Lasku
Saat toimituksen mukana laskun, jossa on maksuaikaa 14 vrk lähetyksestä. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään maksumuistutuslisä 5 €.
Force Majeure
Nivelpuoti on vapautettu suorittamasta tämän sopimuksen mukaisia laiminlyönnistä johtuvia velvoitteita, mikäli laiminlyönti aiheutuu alla mainituista vapauttavista olosuhteista ja mikäli olosuhteet estävät, vaikeuttavat tai viivästyttävät suoritusta. Tällaisena vapauttavana olosuhteena voidaan pitää mm. viranomaisten toimenpiteitä tai laiminlyöntejä, säädettyä tai muutettua lakia, työmarkkinaristiriitaa, saartoa, tulipaloa, tulvaa, sabotaasia tai suurta haittaa aiheuttavaa onnettomuutta. Force majeure sisältää viranomaisten päätökset, jotka vaikuttavat markkinoihin ja tuotteisiin negatiivisesti, esim. rajoitukset, varoitustekstit, myyntikiellot, epänormaali markkinatilanne jne.
Vaihto- ja palautusehdot
Tuotteet voidaan palauttaa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun tilatut tuotteet on vastaanotettu. Palauta käyttämättömät ja myyntikelpoiset tuotteet mielellään alkuperäisessä pakkauksessaan postitse. Liitä mukaan selvitys palautuksen syystä.
Palautusoikeutta ei ole, jos tuotetta on käytetty, ellei kyseessä ole tuotteessa oleva vika, joka on ilmennyt vasta tuotteen käytön yhteydessä. Jos sinulle toimitettu tuote on virheellinen tai väärä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
Täytä lomake huolellisesti ja anna kohdassa ”lisätiedot” kuvaus virheestä. Toimitamme tilalle kuluitta virheettömän tai oikean tuotteen.
Kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty, Suomen Nivelyhdistys ry palauttaa 14 vrk:n kuluessa maksetun kauppasumman, josta on vähennetty mahdolliset toimituskulut. Kauppasumma palautetaan asiakkaan ilmoittamalle tilille.
Palautusosoite: Suomen Nivelyhdistys ry, Yliopistonkatu 5, 7. krs
00100 Helsinki
Usein kysyttyä
1. Miten maksan tilaukseni?
Vastaus:
Tilaukset maksetaan laskulla. Toimituksen jälkeen saat 14 vrk maksuaikaa toimituspäivästä. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään maksumuistutuslisä 5 €.
2. Miten valitsen pakettini toimitustavan?
Vastaus:
Verkkokauppamme toimittaa tilauksesi vain postitse.
3. Olen palauttanut tuotteen vaihtoon, milloin saan vaihtotuotteen?
Vastaus:
Palautusten käsittelyaika on 2 – 4 viikkoa.
4. Onko tilaukseni tullut perille?
Vastaus:
Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi heti, kun olemme vastaanottaneet tilauksesi.
5. Mihin pakettini toimitetaan?
Vastaus:
Tilauksesi toimitetaan postiosoitteeseesi, lähimpään postin toimipisteeseen tai pakettiautomaattiin.
6. Miksi en voi tilata nettikaupasta?
Vastaus:
Jos sinulla on suojattu osoite, et voi tehdä tilauksia nettikaupasta. Tällaisessa tapauksessa ota yhteyttä asiakaspalveluumme:
7. Maksanko toimituskulut joka kerran, jos tuotteet toimitetaan useammassa erässä?
Vastaus:
Mikäli tilaus joudutaan jakamaan useampaan lähetykseen tai osa tuotteista toimitetaan mahdollisesti myöhemmin useammassa erässä, kaikki tuotteet toimitetaan samalla toimituskululla.
8. Toimitusta ei kuulu?
Vastaus:
Toimitusaikamme on poikkeuksellisen pitkä, maksimissaan 4 viikkoa. Jos toimitusta ei tämän ajan jälkeen kuulu, suosittelemme ottamaan yhteyttä toimistollemme: